Eindelijk foto's

Ik snap nu waarom al die vooroorlogse computers geen foto's aankonden van m'n camera. Er zit een virus op m'n geheugenkaart! De welshman die ik gisteren ontmoette verwees me naar een boekenwinkel waar ze achterin snel internet hadden. Niet alleen vind ik een boekenwinkel een fijne omgeving. De jongen die de winkel runt spreekt goed Engels en helpt me geweldig. Het probleem is nog niet helemaal opgelost, maar m'n foto's zijn er nog en ik weet hoe ik er bij kan. Dus eindelijk foto's van de afgelopen dagen! Alleen ik weet niet zeker hoeveel geduld ik ga hebben, want het uploaden duurt eindeloos.

Kratie














Mondulkiri: dorpje & omgeving










Mondulkiri: olifantentocht














Kampong Cham: homestay













Kampong Cham: market

Comments

  1. Misschien moet je bij National Geographic gaan werken als fotograaf!

    ReplyDelete
  2. Zou een mooie baan zijn! Maar ja zoals je in de Emerce een tijdje geleden gelezen hebt; talent is given, true skill is earned. Aan beide moet ik vast nog wat doen ;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts